مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران برگزار گردید

به گزارش مجله نازلارا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بر اساس اطلاعیه رسمی هیأت مدیره این شرکت، با توجه به ابلاغیه شماره 050/440/ب/98 مورخ 1398/12/26 سازمان بورس و اوراق بهادار ومصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که مقرر کرده تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع عمومی شرکت ها صرفا در صورتیکه با حضور حداکثر 15 نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شود ، امکان پذیر می باشد. به منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور به سهامداران توصیه شده است از حضور در مجمع خودداری و نسبت به مشاهده آنلاین جلسه به وسیله درگاه های اطلاع رسانی شرکت در وبسایت شرکت مخابرات ایرانwww.tci.ir/live پخش آنلاین آپارات www.aparat.com/tci.ir و پخش آنلاین اینستاگرام www.Instagram.com/tci-iran اقدام کنند.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران برگزار گردید

بر اساس این گزارش، به منظور رعایت اصول بهداشتی مرتبط با پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از توزیع صورتهای اقتصادی ، گزارش فعالیت هیئت مدیره ، بسته های تبلیغاتی و پذیرایی رایج در مجامع خودداری شده و لذا از سهامداران محترم درخواست می گردد اطلاعات مورد احتیاج را از سامانه کدال به نشانی www.codal.ir دریافت نمایند.

بعلاوه سهامداران می توانند با شماره تلفن 88548813-021 و پست الکترونیکی [email protected] برای تماس و طرح سؤالات خود در زمان برگزاری مجمع استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1161

به "مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید