مجوز صادرات مواد ضدعفونی کننده به امارات صادر شد

به گزارش مجله نازلارا، مدیرکل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی سازمان توسعه تجارت ایران، گفت: مجوز صادرات مواد ضدعفونی کننده با پایه غیرالکلی به امارات صادر شد.

مجوز صادرات مواد ضدعفونی کننده به امارات صادر شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، میر ابوطالب بدری با بیان اینکه مجوز صادرات مواد ضدعفونی نماینده با پایه غیرالکلی به امارات صادر شد، گفت: سازمان توسعه تجارت ایران در کوشش است با برطرف محدودیت و ممنوعیت صادراتی (با در نظر دریافت احتیاج بازار داخلی) شرایطی را مهیا کند تا صادرنمایندگان حوزه اقلام سلامت محور بتوانند از فرصت های صادراتی در دوران کرونا استفاده نمایند.

مدیرکل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اهمیت تمرکز بر ظرفیت های صادراتی حوزه اقلام سلامت محور، گفت: جهان در شرایط ممنوعیت های صادراتی داخلی، منتظر ایران نمی ماند.

لازم به ذکر است، مواد ضدعفونی نماینده با پایه غیرالکلی (نانوسیل) ها، محلول هایی هستند که بر پایه پراکسید هیدروژن و یون نقره و اسانس تشکیل شده، به طوری که پراکسیدهیدروژن دارای اثر ضدمیکروبی بسیار وسیعی بوده و حضور یون نقره در مقادیر کم علاوه بر داشتن نقش کاتالیزور، اثر طولانی مدت و پایداری پراکسیدهیدروژن را تضمین می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 831

به "مجوز صادرات مواد ضدعفونی کننده به امارات صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز صادرات مواد ضدعفونی کننده به امارات صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید