محصولات جدید آرایشی و بهداشتی گیاهی در پارک علم و فناوری لرستان فراوری شد

به گزارش مجله نازلارا، 6 محصول جدید آرایشی و بهداشتی گیاهی از سوی پژوهشگران در امسال (98) در پارک علم و فناوری استان لرستان فراوری شد.

محصولات جدید آرایشی و بهداشتی گیاهی در پارک علم و فناوری لرستان فراوری شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، پژوهشگران پارک علم و فناوری استان لرستان، پیروز به فراوری 6 محصول جدید آرایشی و بهداشتی گیاهی شدند.

از محصولاتی که در این شرکت دانش بنیان در سال 98، فراوری شده اند می توان به کرم ضدآفتاب بی رنگ خاویار پرونایس، فراوری هیرتونیک روز و شب پرمون، ژل مو از گیاه ختمی، نرم کننده کتیرا پرمون، فراوری ژل حالت دهنده مو هربکس و نرم کننده لب با برند هربکس اشاره نمود.

شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در سال 1360 تحت عنوان لابراتوار دکتر جهانگیر آغاز به کار کرد که با هدف فراوری محصولات بهداشتی نظیر شامپو و مایع ظرفشویی تأسیس شده بود. این شرکت در سال 1373 پیروز به اخذ مجوز ساخت دارو شد و تا به امروز پیروز به فراوری 60 محصول با برند های پرمون، هربکس و پرونایس شده است.

این مجموعه در سال های اخیر نسبت به ایجاد تنوع در زنجیره فراوری محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی و طبیعی در سطح کشور و استان لرستان مبادرت نموده و در امسال نیز 6 محصول کاربردی و حایز اهمیت در حوزه پوست و مو، فراوری نموده است.

در شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در حال حاضر 60 محصول فراوری می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 208

به "محصولات جدید آرایشی و بهداشتی گیاهی در پارک علم و فناوری لرستان فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات جدید آرایشی و بهداشتی گیاهی در پارک علم و فناوری لرستان فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید