بازسازی خانه تاریخی کلکته چی با احیای دیوارها و سقف آجری

به گزارش مجله نازلارا، ایسنا/ براساس سخنان شهردار منطقه هشت تبریز، بازسازی خانه تاریخی کلکته چی با احیای دیوارها و سقف آجری انجام می گردد.

بازسازی خانه تاریخی کلکته چی با احیای دیوارها و سقف آجری

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

قضیه چیست؟

علی مدبر اضافه نمود: با توجه به فرسودگی دیوارها و ستون ها، تخریب بخش وسیعی از خانه تاریخی کلکته چی و به منظور احیای دوباره این خانه تاریخی، شهرداری منطقه هشت عملیات استحکام بخشی و پایدارسازی این خانه تاریخی را مطابق طرح و نقشه سابق این خانه شروع نموده و در فاز نخست این طرح دیوارها و سقف های تخریب شده خانه، احیا و بازسازی می گردد.

وی با اشاره به ارزشمند بودن این خانه تاریخی، اضافه نمود: چندین سال قبل با وجود محدودیت اقتصادی، منطقه تمام توان خود را برای تملک این خانه تاریخی بکار بسته و توانستیم مانع تخریب خانه کلکته چی شویم.

وی یادآور شد: متاسفانه، بدلیل عدم بازسازی و نگهداری مناسب، شرایط این خانه تاریخی در شرایط نامناسب بود که عملیات بازسازیی این خانه تاریخی را طی ماه های اخیر شروع کردیم و امیدواریم بزودی شاهد احیا و بازسازی خانه کلکته چی باشیم.

منبع: همگردی
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 920

به "بازسازی خانه تاریخی کلکته چی با احیای دیوارها و سقف آجری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه تاریخی کلکته چی با احیای دیوارها و سقف آجری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید