تور چین: مقامات بهداشتی: شرایط کرونا در چین پیچیده وسخت شده است

به گزارش مجله نازلارا، معاون کنترل بیماری در کمیسیون ملی بهداشت چین از افزایش موارد ابتلا به کرونا در بحبوحه همه گیری سویه امیکرون اطلاع داد.

تور چین: مقامات بهداشتی: شرایط کرونا در چین پیچیده وسخت شده است

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، لی ژنگونگ، معاون کنترل بیماری در کمیسیون ملی بهداشت چین (NHC) به خبرنگاران گفت: بیش از 15000 مورد ابتلا به ویروس کرونا از 1 تا 14 مارس گزارش شده و 28 منطقه استان تحت تاثیر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: افزایش موارد تازه ابتلا به این ویروس در چین از اوایل ماه مارس پیچیده و مقابله با آن سخت تر شده است.

وانگ هوآکینگ، کارشناس ارشد برنامه ایمن سازی در مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها گفت: افراد مسن معمولاً سیستم ایمنی ضعیف تر و اغلب بیماری های زمینه ای دارند. توسعه نوع امیکرون از انتها سال گذشته آسیب بیشتری به سالمندان وارد نموده است.

وی به خبرنگاران گفت که بیش از 221 میلیون سالمند تنها یک دز واکسن دریافت نموده و بیش از 211 میلیون نفر از آنها به طور کامل واکسینه شده اند.

کارشناس ارشد برنامه ایمن سازی در مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها تاکید نمود: ما نباید نوع امیکرون را به عنوان یک سرماخوردگی معمولی در نظر بگیریم. سالمندان باید به طور کامل واکسینه شوند و از اجتماعات عمومی خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1471

به "تور چین: مقامات بهداشتی: شرایط کرونا در چین پیچیده وسخت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: مقامات بهداشتی: شرایط کرونا در چین پیچیده وسخت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید