هرگز از این وسیله در دکور منزل استفاده نکنید

به گزارش مجله نازلارا، بسیاری از افراد دوست دارند که خودشان دکوراسیون منزل را انجام بدهند و از متخصصین در این حوزه کمتر مشاوره می گیرند. همین امر باعث می گردد که گاهی دچار سر درگمی بشوند.

هرگز از این وسیله در دکور منزل استفاده نکنید

وقتی بدون برنامه ریزی آغاز به تغییر چیدمان و دکوراسیون در منزل کنید، بی شک اشتباه خواهید کرد و به سرعت پشیمان خواهید شد. در این مطلب از خبرنگاران به بیان اشتباهات چیدمان و دکور منزل می پردازیم.

اشتباهات چیدمان و دکور منزل

درست کردن یک فضای زیبا سخت تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. اگر چه ممکن است درک مبهمی از آنچه می خواهید، در ذهنتان داشته باشید. در ادامه به معرفی این اشتباهات می پردازیم.

استفاده از وسایل هم رنگ از اشتباهات در چیدمان و دکور منزل

سعی نکنید لوازم منزل را هم رنگ انتخاب کنید. بلکه به هماهنگی رنگ ها توجه کنید. تزئین خوب خانه به این معنا نیست که همه چیز یک رنگ باشد.

کفپوش نامناسب

اگر در حال اجرا تغییرات اساسی در منزل هستید قبل از هر کار جنس موادی را که استفاده می کنید مورد آنالیز قرار دهید. کفپوش مرمر در تابستان بسیار خنک و عالی است اما در زمستان به طور آزار دهنده ای سرد است. کفپوش هایی غیر از فرش و موکت به سر و صدای محیط اضافه می نمایند. اول این نکته را در نظر داشته باشید که خانواده شما کم جمعیت یا پرجمعیت هستند و بعد نوع کفپوش را انتخاب کنید. کف چوبی از هرنظر عالی است فقط باید مخارج نگهداری آن را در نظر داشته باشید.

استفاده از گل خشک از اشتباهات درچیدمان و دکور منزل

همانطور که می دانید هر شخصی علاقه زیادی به نگهداری گل خشک دارد ولی نگهداری اغلب گل خشک در منزل باعث ایجاد انرژی منفی خواهد شد. در نظر داشته باشید که گل خشک می تواند روی سلامتی و ساختار هر فردی اثر منفی بگذارد. پس توصیه می گردد گل خشک را در خانه نگهداری نکنید. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب این گیاهان آپارتمانی هرگز زرد نمی شوند سر بزنید.

مبلمان حجیم و سنگین

از لوازمی که به وسیله بسیاری از مردم استفاده می شوند و گاهی به همین علت مقرون به صرفه تر هستند، استفاده نکنید. برای مثال ترکیب کاناپه های سنگین چرم مشکی با میز براق مشکی که غیر از سنگین و تنگ کردن فضا کاری انجام نمی دهند. خانه شما باید نماد خودتان باشد نه کسی که روزی بوده اید یا اصلا نبوده اید.

وسایل مطابق با مد روز

از اینکه در پی هر مد تازه تزئین خانه باشید بپرهیزید. اشیایی را انتخاب کنید که دوست دارید چرا که باید در کنار آن ها زندگی کنید و لوازم منزل چیزهایی نیستند که به تدریج به آن علاقمند شوید.

در چیدن خانه از برخی لوازم مربوط به فرهنگ ها و مکان های دیگر بهره ببرید و جنبه مجذوب کننده تری به لوازم خود بدهید مثل کمدها و قفسه های چینی، چراغ های ژاپنی یا توری های بلژیکی.

لوازم فلزی بی کیفیت

در انتخاب لوازم فلزی در پی کیفیت باشید و در صورت لزوم لوازم کهنه را عوض کنید. سینک ظرف شویی، شیرآلات و امثال آن به تدریج به نظر نمی آیند اما تعویض آن ها تاثیر بسیاری بر ظاهر کلی خانه می گذارد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این ایده ها تراس منزل را بی نظیر می نماید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1516

به "هرگز از این وسیله در دکور منزل استفاده نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگز از این وسیله در دکور منزل استفاده نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید