پخش زنده مراسم رونمایی از آیفون 14 اپل؛ اولین آیفون 14 را برنده شوید!

به گزارش مجله نازلارا، انتظارات به زودی به سر می رسد و اپل رسما در تاریخ 16 شهریور ماه ساعت 21:30 به وقت ایران از خانواده آیفون 14 رونمایی خواهد نمود. تیم کوک، مدیر عامل کوپرتینویی ها در این تاریخ روی استیج سالن آمفی تئاتر استیو جابز فقید واقع در اپل پارک حاضر می گردد تا جدیدترین آیفون های بازار همراه با نسل هشتم ساعت هوشمند این شرکت، یعنی اپل واچ را به میلیون ها هوادار از سراسر جهان معرفی کند.

پخش زنده مراسم رونمایی از آیفون 14 اپل؛ اولین آیفون 14 را برنده شوید!

ما هم به رسم هر سال، این مراسم را با حضور کارشناسان خبره فناوری به طور زنده از ساعت 20:30 به وسیله وبسایت و و خبرنگاران الکترونیکس پوشش خواهیم داد. در این مراسم صدرا مخملی به عنوان مجری برنامه میزبان مهدی شجاری کارشناس و اینفلوئنسر فناوری، محمد یوسفی زاده کارشناس فناوری و تولیدکننده محتوا و شهروز چرکچی کارشناس و تولیدکننده محتوای فناوری خواهد بود که در طول مراسم ضمن پوشش خبری اتفاقات به بحث و تحلیل و تبادل نظر در رابطه با سیاست های اپل خواهند پرداخت.

در ضمن در طول این مراسم حسام خامنه زاده کارشناس و تولیدکننده محتوای فناوری، اهورا نیازی کارشناس و اینفلوئنسر فناوری و زیزی سلیمی کارشناس و اینفلوئنسر فناوری هم با آیتم هایی مجذوب کننده همراه ما هستند تا مراسم هر چه پربارتری را کنار هم تجربه کنیم.

اپل برای مراسم چه برنامه ای دارد؟

بر اساس این گزارش های منتشر شده، اپل در این رویداد چهار مدل آیفون معرفی خواهد نمود: آیفون 14 با نمایشگر 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی و آیفون 14 پرو و پرو مکس به ترتیب با نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی. در ضمن سال جاری خبری از مدل مینی نخواهد بود.

مدل های استاندارد خانواده آیفون 14 چه از نظر ظاهری و چه از نظر سخت افزاری تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارند و اپل بیشتر تمرکز خود را معطوف به مدل های پرو نموده است. از بین تغییرات مدل های پرو می توانیم به استفاده از نمایشگر حفره دار (با حذف ناچ ذوزنقه ای قبلی)، بهره گیری از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، چیپست A16 و دیگر تغییرات جزئی اشاره کنیم. بعلاوه مدل های استاندارد در کمال تعجب با همان چیپست قدیمی A15 راهی بازار خواهند شد و در زمینه دوربین این دو گوشی هم نباید انتظار ارتقای خاصی داشته باشیم.

اما از سوی دیگر، باید منتظر رونمایی اپل واچ سری 8 باشیم. ظاهرا اپل واچ سری 8 از سنسور تشخیص دمای بدن، عمر باتری بیشتر، چیپست S8 و قابلیت تشخیص تصادف رانندگی بهره می برد. بعلاوه زمزمه هایی هم از معرفی نسخه جدیدی از اپل واچ تحت عنوان اپل واچ پرو هم به گوش می رسد که احتمالا مدل جان سخت تر اپل واچ باشد.

مراسم را از خبرنگاران مگ ببینید؛ آیفون 14 برنده شوید!

خبرنگاران به محض ورود آیفون 14 به فروشگاه خبرنگاران، میان دنبال کنندگان و و پیج رسمی مگنت در پلتفرم مگنت در مراسمی به طور زنده قرعه کشی انجام داده و به دو برنده خوش شانس دو عدد آیفون 14 هدیه خواهد داد.

پس اگر دوست دارید شما برنده یکی از آیفون های 14 باشید، همین حالا شبکه های اجتماعی خبرنگاران مگ و مگنت را دنبال کنید. برای این که این رویداد را نباید فراموش کنید به وسیله دکمه زیر آن را به تقویم خود اضافه کنید.

Add to Calendar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1567

به "پخش زنده مراسم رونمایی از آیفون 14 اپل؛ اولین آیفون 14 را برنده شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش زنده مراسم رونمایی از آیفون 14 اپل؛ اولین آیفون 14 را برنده شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید