کارهایی که باعث ایجاد خشم بچه ها می گردد

به گزارش مجله نازلارا، برخی از کارها هست که والدین با انجام آن ها باعث خشمگین شدن بچه ها می شوند و باید از انجام این کارها پرهیز نمایند.

کارهایی که باعث ایجاد خشم بچه ها می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دکتر سلام ، مادرها توجه کنید فرزندتان همواره دوست داشتن شما را پاسخ می دهد. این موضوع خیلی قبل تر از دوره پرخاشگری نوجوانی است. ما درباره زمان هایی صحبت می کنیم که کودک شما هنوز کودک است. بیشتر ناسازگاریها به دلیل کارهایی است که برای فرزندتان انجام میدهید. در اینجا 7 تا از موقعیت هایی که کودک شما را دوست ندارد ذکر میکنیم:

هنگامی که دهان کودکتان را پس از تغذیه پاک می کنید:

مطمئنا، ایده خوبی نیست که اجازه دهید مواد آلوده در دهان نوزاد باقی بماند. نه تنها این حالت کثیف و نامنظم به نظر می رسد، بلکه کودک تمیز کردن دهان را در حین رشد یاد نمی گیرد. اما هنگامی که دهان کودک را پاک می کنید، او با اعتراض سرش را بر می گرداند و یا با ضربه دست شما را دور می نماید، اما کوچولو اینجوری تمیزتری!

هنگامی که سعی می کنید کودک را برای حمام یا ماساژ آماده کنید:

طول می کشد تا نوزاد به ماساژ یا حمام عادت کند. بنابراین هنگامی که سعی می کنید او را در وان قرار دهید، خود را از آب دور میکند.

هنگامی که غذای خود را به کودک نمی دهید:

کودک شما میل طبیعی به خوردن غذای شما نشان میدهد. اما اغلب موارد موادغذایی برای سیستم گوارشی کودک مناسب نیستند - تا جایی که آلرژی های ممنوعه ای وجود دارد.

هنگامی که سعی می کنید کودک را بلند کنید، در حالی که هنوز زانوهای او قدرت کافی ندارند:

این یکی از بدترین اشتباهات پدر و مادرها است. کودک نمیتواند پاهای خود را مستقیم نگه دارد - پاهای او هنوز هم می چرخند، زیرا رباط ها و ماهیچه ها به اندازه کافی قوی نیستند تا بتوانند آنها را مستحکم نگه دارند. بنابراین ایستاداندن کودک امری ناراحت نماینده است.

هنگامی که چیزها را از دهان کودک می گیرید:

کودک دوست دارد چیزهایی را از روی زمین بردارد و در دهان قرار دهد. این راهی برای کاوش چیزهای جدید است. ممکن است این چیزها شامل سکه، اسباب بازی، و یا هر چیز کوچک دیگری باشد بنابراین به سرعت آن را از دهان کودک خارج کنید. این حالت باعث تنفر نوزاد می گردد.

شمارش دندانهای جدید او:

نوزادان در هنگام شمردن دندان های آن ها صبر نمی نمایند. آنها در هنگام دندان در آوردن خیلی اذیت می شوند. اما این کار بیشتر آن ها را اذیت میکند.

هنگامی که سعی می کنید کودک را بخوابانید:

اگر کودک تازه چرت زده باشد، ممکن است زود به خواب نرود. شما خیلی کوشش میکنید. اما آواز خواندن و لالایی ها کم کم بدتر می شوند. این ها فقط چند نمونه از زمانی بود که ممکن است نوزاد از شما متنفر گردد. با این شرایط کنار بیاید، مهربان باشید و بگذارید بگذرد!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 820

به "کارهایی که باعث ایجاد خشم بچه ها می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهایی که باعث ایجاد خشم بچه ها می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید