کالاهای اساسی در ماه رمضان گران نمی گردد

به گزارش مجله نازلارا، به گزارش تجارت نیوز، عباس تابش با اشاره به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای کالاهای اساسی گفت: هیچ مشکل و کمبودی در تامین و توزیع کالاهای پرتقاضا مانند شکر، گوشت قرمز، گوشت مرغ، خرما، برنج و دیگر اقلام ضروری وجود ندارد و باید با تقویت نظارت اجازه افزایش قیمت این کالاها را ندهیم.

کالاهای اساسی در ماه رمضان گران نمی گردد

معاون وزیر صنعت بر ضرورت نظارت گسترده بر بازار و تثبیت قیمت بازار در ماه مبارک رمضان تاکید نمود و گفت : هیچ گونه افزایش قیمتی در این ماه نخواهیم داشت و هرگونه اقدام احتمالی مبنی بر افزایش قیمت با محدودیت کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان بطور جدی پیشگیری خواهد شد.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوریکنندگان با تاکید بر اینکه به میزان کافی کالاهای اساسی برای این ایام ذخیره سازی شده است، ادامه داد: امروز اغلب کشورهای عظیم برای تامین کالاهای اساسی و ضروری خود با مشکل روبرو هستند اما خوشبختانه ما در کشورمان به لحاظ تامین کالا با هیچ مسئله ای روبرو نیستیم.

وی با اشاره به شعار جهش فراوری توضیح داد: نباید اجازه دهیم تعطیلی اتفاق افتد، چرا که اگر این زنجیره کار نکند به طور عملی فراوری فرایند کندی خواهد داشت و با راه افتادن کسب وکارها نیز این امید وجود دارد که نرخ رشد جدیدی را در فراوری به ثبت برسانیم.

منبع: ایرنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 395

به "کالاهای اساسی در ماه رمضان گران نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالاهای اساسی در ماه رمضان گران نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید