آذری جهرمی: اینترنت رایگان دانشجویی تا هفته اول مهر فعال می گردد

به گزارش مجله نازلارا، محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع خبرنگاران، توضیح داد: قرار بود یک بسته اینترنتی رایگان برای آموزش مجازی از روز شنبه به معلمان تعلق بگیرد که به علت تامین منابع مالی دچار اندکی تاخیر شد.

آذری جهرمی: اینترنت رایگان دانشجویی تا هفته اول مهر فعال می گردد

وی اضافه کرد: در حال آخرین هماهنگی ها برای تامین منابع هستیم و کوشش می کنیم که تا اوایل هفته آینده بسته ویژه اینترنت به معلمان تعلق گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد تعلق بسته های اینترنتی رایگان به دانشجویان نیز، گفت: دانشگاه ها و دانشجویان نیز درخواستی داشتند که این بسته ها به آن ها هم تعلق گیرد، ما موافقت کردیم.

وی به استفاده دانشجویان از نرم افزار های خاص آموزش مجازی اشاره نمود و گفت: فهرست اولیه را از وزارت علوم گرفتیم و کوشش می کنیم تا هفته اول مهرماه همه این ها بسته ها را در شبکه رایگان کنیم.

آقای آذری جهرمی خاطر نشان کرد: فعالسازی همه این بسته ها به حدود 900 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد و اصل بحث ما نیز اکنون تامین منابع است.

وی توضیح داد: بسته دانش آموزان، معلمان، اساتید و دانشجویان ان شاءالله سریعا تعلق می گیرد و بعلاوه سامانه های دانشگاه ها نیز برای استفاده دانشجویان رایگان می گردد.

وزیر ارتباطات در پاسخ به گلایه بعضی دانش آموزان و والدین نسبت به کندی اینترنت سیم کارت های آموزش مجازی نیز گفت: کسانی که از سیم کارت های انارستان استفاده می نمایند بدانند که این سیم کارت ها به صورت پیش فرض اصلاً دارای اینترنت نیستند که کند باشد

منبع: صداوسیما

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1615

به "آذری جهرمی: اینترنت رایگان دانشجویی تا هفته اول مهر فعال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری جهرمی: اینترنت رایگان دانشجویی تا هفته اول مهر فعال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید