این کوکوی فوری رو برای شام یا صبحانه درست کن!

به گزارش مجله نازلارا، برایتان یک غذای 1-2-3 آوردیم! راحت و سریع آماده می گردد و سریع تر از آن هم خورده خواهد شد!

این کوکوی فوری رو برای شام یا صبحانه درست کن!

به گزارش راهنماتو، کوکوها محبوبیت خاصی دارند. چون خوردن آنها تابع شرایط خاصی نیست! احتیاج به قاشق و چنگال و بشقاب و دیس و کفگیر ندارد! بین یک لایه نان هم که بگذارید شما را از طعم خوب خود بهره مند می نمایند و هیچ اذیتی ندارند! برای درست کردن یک کوکوی فوری که در حد آماده شدن یک املت از شما وقت می گیرد حاضرید؟ پس موادی که ذکر می گردد را فراهم کنید و در انتظار یک طعم مجذوب کننده باشید! بچه ها هم قطعا عاشقش می شوند!

مواد لازم:

ماده غذاییمیزان
تخم مرغ

سه عدد

ماست

5 قاشق غذاخوری

آرد سفید

4 قاشق غذاخوری

پیازچه خرد شده

یک دسته

ژامبون خرد شده

سه عدد

فلفل دلمه ای نگینی خرد شده

یک عدد

بیکینگ پودر

یک قاشق چایخوری

نمک

یک قاشق چایخوری

فلفل سیاه، پودر پاپریکا، پودر سیر

از هر کدام نصف قاشق چایخوری

آماده اید؟ بزنیم بر دل آشپزی!

در یک ظرف گود تخم مرغ ها را خوب هم بزنید. با همزن دستی یا چنگال فرقی ندارد. مهم این است که تخم مرغ از لختگی دربیاید. نوبت به اضافه کردن ماست رسیده است. ماست را هم خوب با تخم مرغ مخلوط کنید. آرد و بیکینگ پودر را ذره ذره به مخلوط تخم مرغی اضافه کنید و خوب هم بزنید تا گلوله نگردد. ژامبون هایی که خرد کردید را به همراه فلفل دلمه ای و پیازچه به مواد اضافه کنید و عملیات مخلوط سازی را به این شکل به خاتمه برسانید!

یک تابه نچسب را خوب چرب کنید. حتی اگر بتوانید با فرچه دیواره های تابه را هم روغن بمالید خیلی خوب است. قرار است یک کوکوی طلایی داشته باشید. مواد را داخل تابه بریزید و در آن را ببندید. حرارت میانه باشد که کوکو خوب مغزپخت بگردد. بعد از یک ربع روی کوکو را با دست چک کنید. چون آرد داخل این غذا هست اگر به دستتان نچسبید یعنی آماده این است که آن سمت کوکو سرخ گردد. سمت دیگر کوکو هم 5 دقیقه روی گاز بماند کافیست. همین الان بوی ژامبون پخته شده به همراه پیازچه فضای آشپزخانه تان را پر نموده است. حتما یادتان باشد که پیازچه عضوی جداناپذیر است، هوس نکنید آن را حذف کنید که ضرر می کنید!

  • می توانید به جای ژامبون از مرغ پخته شده یا سوسیس بهره ببرید.
  • از قارچ هم می توانید در این کوکو بهره ببرید فقط چون قارچ بر اثر حرارت آب می اندازد حتما قبل از اضافه کردن به مواد کوکو آن را کمی با حرارت بالا تفت بدهید.

این کوکو را در کنار عزیزانتان میل کنید و لذت آن را ببرید.

منبع: فرارو
انتشار: 1 شهریور 1402 بروزرسانی: 1 شهریور 1402 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1718

به "این کوکوی فوری رو برای شام یا صبحانه درست کن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کوکوی فوری رو برای شام یا صبحانه درست کن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید