باران تابستانی در 9 استان ؛ تداوم بارش ها طی روزهای آینده در استان های دیگر ، گرد و خاک و باد شدید در برخی منطقه ها طی 5 روز آینده ، دریا مواج است

به گزارش مجله نازلارا، سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق در چند استان کشور از امروز اطلاع داد.

باران تابستانی در 9 استان ؛ تداوم بارش ها طی روزهای آینده در استان های دیگر ، گرد و خاک و باد شدید در برخی منطقه ها طی 5 روز آینده ، دریا مواج است

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور اعلام نمود که امروز (سه شنبه) در گیلان، گلستان، مازندران، اردبیل ، خراسان شمالی ، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در بخش هایی از آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده رخ می دهد که شدت بارش در استان گیلان خواهد بود.

چهارشنبه در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی ، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی و پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، سواحل دریای خزر و بخش هایی از شمال غرب کشور بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

آدینه در گیلان و بخش هایی از شمال غرب بارش پراکنده و شنبه در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می گردد.

شایان ذکر است طی 3 روز آینده در ارتفاعات واقع در هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر رشد ابر، بارش پراکنده، گاهی رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

طی 5 روز آینده در شمال شرق و شرق کشور (به ویژه منطقه زابل ) وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پدیده غالب خواهد بود.

بعلاوه ، امروز در دامنه های جنوبی البرز و بخش هایی از مرکز کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و در بعضی منطقه ها گرد و خاک رخ خواهد داد.

بعلاوه ، طی روزهای پنجشنبه تا شنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در قم ، جنوب تهران و نیمه شمالی اصفهان وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می گردد.

امروز دریای خزر، طی 3 روز آینده دریای عمان و تنگه هرمز و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس مواج است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 تیر 1402 بروزرسانی: 27 تیر 1402 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1706

به "باران تابستانی در 9 استان ؛ تداوم بارش ها طی روزهای آینده در استان های دیگر ، گرد و خاک و باد شدید در برخی منطقه ها طی 5 روز آینده ، دریا مواج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باران تابستانی در 9 استان ؛ تداوم بارش ها طی روزهای آینده در استان های دیگر ، گرد و خاک و باد شدید در برخی منطقه ها طی 5 روز آینده ، دریا مواج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید