هواشناسی، در کدام استان ها باران می بارد؟

به گزارش مجله نازلارا، تهران امروز با آسمانی صاف و همراه با وزش شدید باد روبه روست که بیشینه دما در آن به 38 درجه سانتیگراد می رسد.

هواشناسی، در کدام استان ها باران می بارد؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، کبری رفیعی به تشریح آخرین شرایط آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: طی سه روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و فارس رگبار پراکنده به همراه رعد و برق را پیش بینی می کنیم که البته این شرایط در برخی از ساعات رخ می دهد.

وی ادامه داد: همین شرایط جوی در روز سه شنبه علاوه بر این مناطق در بخش هایی از اردبیل و ارتفاعات آذربایجان شرقی خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: ضمن اینکه در روز های آینده همچنان تداوم وزش شدید باد و خیزش گرد و خاک را در شرق کشور پیش بینی کرده ایم و سواحل شرقی دریای عمان طی پنج روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه سایر مناطق کشور در پنج روز آینده پدیده قابل توجهی را نخواهند داشت، گفت: تهران امروز با آسمانی صاف و همراه با وزش شدید باد روبه روست که بیشینه دما در آن به 38 درجه سانتیگراد می رسد.

رفیعی با بیان اینکه با افزایش نسبی دما در تهران روبه رو هستیم، گفت: تهران امروز نسبت به دیروز با 4 درجه افزایش دما روبه رو شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی شرح داد: اردبیل و شهرکرد با دما های 9 و 10 درجه سانتیگراد صبح امروز به عنوان خنک ترین استان های کشور بودند و در بیست و چهار ساعته گذشته اهواز با دمای 46 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین استان کشور شناخته شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 597

به "هواشناسی، در کدام استان ها باران می بارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواشناسی، در کدام استان ها باران می بارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید