تشریح جزئیات درخواست و صدور مجوز تبلیغات پزشکی

به گزارش مجله نازلارا، معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران، نحوه صدور مجوز تبلیغات پزشکی را تشریح کرد.

تشریح جزئیات درخواست و صدور مجوز تبلیغات پزشکی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ فوری تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد جهانگیری، با اشاره به تدوین شیوه نامه درخواست و صدور مجوز تبلیغات پزشکی، گفت: این شیوه نامه به منظور یکسان سازی مراحل صدور مجوز تبلیغات در نظام پزشکی های سراسر کشور تهیه شده است.

وی اضافه نمود: این شیوه نامه مبتنی بر دستورالعمل نحوه صدور مجوز و نظارت بر تبلیغات و انتشار آگهی های دارویی، مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی، بهداشتی و امور پزشکی مصوب شورای عالی نظام پزشکی است.

جهانگیری با عنوان این مطلب که شیوه نامه درخواست و صدور مجوز تبلیغات پزشکی در 4 بخش تهیه شده است، ادامه داد: این 4 بخش شامل مجوز تبلیغات مطب/دفتر کار در فضای مجازی، مجوز تبلیغات موسسات پزشکی در فضای مجازی، مجوز تبلیغات مطب/ دفتر کار در سایر رسانه ها و مجوز تبلیغات موسسات پزشکی در سایر رسانه ها است.

وی گفت: هر بخش دارای توضیحات، فرم درخواست صدور مجوز تبلیغات، فرم صورت جلسه کمیته تبلیغات، فرم پذیرش تغییرات و مجوز تبلیغات بوده تا با یکسان سازی فرم ها در سراسر کشور، نحوه درخواست و صدور مجوز تابع فرآیندی یکسان، دقیق و با کیفیت باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 185

به "تشریح جزئیات درخواست و صدور مجوز تبلیغات پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح جزئیات درخواست و صدور مجوز تبلیغات پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید