حقوق کارکنان صنعت نفت تا انتها تیرماه اصلاح می گردد

به گزارش مجله نازلارا، خبرنگاران - وزیر نفت از کوشش برای حل مشکل پیش آمده در حقوق و مزایای کارکنان صنعت نفت اطلاع داد و گفت: کوشش می کنیم نتیجه این آنالیز و پیگیری ها در حقوق تیرماه کارکنان انعکاس یابد.

حقوق کارکنان صنعت نفت تا انتها تیرماه اصلاح می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، بیژن زنگنه، روز یکشنبه (ششم تیرماه) پس از انتها نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام هایی برای پاسخگویی به مطالبات کارکنان صنعت نفت درباره وضع حقوق و مزایای شان صورت گرفته است، گفت: از آنجا که شماری از نیروهای رسمی وزارت نفت اعتراض هایی درباره محدودیت های ایجادشده در سقف حقوقشان در قانون بودجه سال 1400 دارند، امروز نشستی در کمیسیون انرژی مجلس برگزار گردید و خوشبختانه عموم نمایندگان با حل این مشکل موافق بودند و قول همکاری دادند.

وی اضافه کرد: همه کوشش خود را خواهیم کرد تا کارکنان صنعت نفت انعکاس این آنالیز و رسیدگی ها را در حقوق تیرماه خود مشاهده نمایند.

وزیر نفت با اشاره به مسائل نیروهای پیمانی وزارت نفت، توضیح داد: مشکل این افراد ارتباطی به قانون بودجه 1400 ندارد و مربوط به قانون کار است، از این رو طبق قانون کار هر آنچه را که به آنها تعلق بگیرد پرداخت می کنیم، اما درخواست های فراقانونی آنها مسئله دیگری است.

زنگنه با بیان اینکه باید قانون بودجه سال 1400 اصلاح گردد، از نگارش متنی برای اصلاح این قانون اطلاع داد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1162

به "حقوق کارکنان صنعت نفت تا انتها تیرماه اصلاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق کارکنان صنعت نفت تا انتها تیرماه اصلاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید