زیرخاکی از خاک بیرون میآید ، جلیل سامان آماده ساخت فصل دوم

به گزارش مجله نازلارا، فصل دوم زیرخاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا بزودی کلید می خورد.

زیرخاکی از خاک بیرون میآید ، جلیل سامان آماده ساخت فصل دوم

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، در حالی که پیش از این با مسائلی که در بازپخش زیرخاکی پیش آمده بود، ساخت فصل دوم این سریال در هاله ای از ابهام قرار داشت و نصیری نیا، تهیه نماینده این مجموعه از کوشش برای برطرف مسائل پیش روی کلید خوردن این سریال خبر داده بود، حال با حل این مسائل، تصویربرداری فصل دوم آن بزودی شروع خواهد شد. فصل اول زیرخاکی با پخش در رمضان امسال توانست عنوان پربیننده ترین سریال رمضانی را از آن خود کند و حالا با فراهم شدن شرایط، ساخت ماجرا های فریبرز باغبیشه ادامه پیدا می نماید.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، امید روحانی و اصغر نقی زاده بازیگران اصلی و رایان سرلک بازیگر خردسال این مجموعه فراوری سیمافیلم هستند و اسامی بازیگران تازه ای که به پروژه می پیوندند نیز به مرور رسانه ای خواهد شد. در این سری از زیرخاکی داوود محمدی مدیر فیلمبرداری، حسین کرمی طراح صحنه و آزاده قوام طراح لباس هستند. همچنین عباس عباسی به عنوان طراح گریم و میثم نجفی به عنوان دستیار یک کارگردان در این مجموعه همکاری می نمایند.

منبع: وطن امروز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 814

به "زیرخاکی از خاک بیرون میآید ، جلیل سامان آماده ساخت فصل دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرخاکی از خاک بیرون میآید ، جلیل سامان آماده ساخت فصل دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید