سفرای خارجی مقیم تهران که امروز با امیرعبداللهیان ملاقات کردند

به گزارش مجله نازلارا، سفرای نو نیوزیلند و واتیکان امروز در تهران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وزیر امور خارجه نموده و سفرای ارمنستان و الجزایر نیز در خاتمه ماموریت خود با امیرعبداللهیان خداحافظی کردند.

سفرای خارجی مقیم تهران که امروز با امیرعبداللهیان ملاقات کردند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) در محل وزارت امور خارجه رونوشت استوارنامه های سفرای تازه نیوزیلند و واتیکان را تحویل گرفت و سفرای ارمنستان و الجزایر نیز در انتها ماموریت خود با وزیر امور خارجه ایران ملاقات و خداحافظی کردند.

بر این اساس، آندژی یوزوویچ سفیر تازه واتیکان در جمهوری اسلامی ایران در شروع ماموریت خود در کشورمان امروز با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

مایکل وهی میلتونگا والش نیز امروز در شروع ماموریت خود به عنوان سفیر تازه نیوزیلند در کشورمان ضمن تقدیم رونوشت استوارنامه خود به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با وی ملاقات و گفت وگو کرد.

آرتاشس تومانیان سفیرجمهوری ارمنستان در تهران هم امروز در انتها ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران با امیرعبداللهیان ملاقات و خداحافظی کرد.

عبدالمنعم احریز سفیر جمهوری الجزایر در تهران هم در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در تهران با وزیر امور خارجه ملاقات و خداحافظی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1310

به "سفرای خارجی مقیم تهران که امروز با امیرعبداللهیان ملاقات کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرای خارجی مقیم تهران که امروز با امیرعبداللهیان ملاقات کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید