سواستفاده کنندگان از کارت های اجاره ای را جنایتکار می دانم، بخش خصوصی سهمی در فرایند تصمیم گیری ها ندارد

به گزارش مجله نازلارا، خبرنگاران: رییس اتاق بازرگانی ایران سو استفاده کنندگان از کارت های بازرگانی اجاره ای را جنایتکار توصیف کرد چرا که اقدام آنها باعث بدنامی فعالان واقعی و خوشنام اقتصادی کشور می شود.

سواستفاده کنندگان از کارت های اجاره ای را جنایتکار می دانم، بخش خصوصی سهمی در فرایند تصمیم گیری ها ندارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اتاق بازرگانی ایران، غلامحسین شافعی صبح امروز (یکشنبه) و در نشست هیأت کنندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: من فعل کسانی که حق الناس و حق کشور و فعالین اقتصادی کشور را زیر پا گذاشته و از کارت های بازرگانی اجاره ای سو استفاده می کنند را نه تنها تأیید نمی کنم بلکه آنها را جنایتکار می دانم. از سوی دیگر باید توجه داشته باشیم که عدم صلاحیت و بررسی اهلیت دارندگان کارت بازرگانی برعهده اتاق بازرگانی نیست اما زبان گویش مسؤولین به گونه دیگری است.

وی با بیان اینکه 84.5 درصد از اشتغالزایی کشور توسط بخش خصوصی ایجاد می شود، شرح داد: با این حال با وجود تاکید قانون اساسی و اصل 44 بخش خصوصی هیچ سهمی در فرایند قانونگذاری و تصمیم گیری ها ندارد.

رئیس اتاق ایران تاکید کرد: بسیاری از معضلات اقتصادی کشور نتیجه به حاشیه راندن نخبگان و افراد دارای اهلیت در تصمیم گیری های اقتصادی است.

وی ریشه بسیاری از مسائل کشور را تحریم ندانست و اضافه نمود: ریچارد نفیو در کتاب هنر تحریم ها می گوید هنر تحریم ها هدف دریافت مشاغل تولید است و تحریم مقابل تولید کارساز می شود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 539

به "سواستفاده کنندگان از کارت های اجاره ای را جنایتکار می دانم، بخش خصوصی سهمی در فرایند تصمیم گیری ها ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواستفاده کنندگان از کارت های اجاره ای را جنایتکار می دانم، بخش خصوصی سهمی در فرایند تصمیم گیری ها ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید