شرایط سخت حمیدرضا صدر در بستر بیماری

به گزارش مجله نازلارا، عباس یاری نوشت: این روزها برگزاریِ رقابت های جام ملت های اروپا باعثِ گرم شدنِ تب فوتبال در بیشتر نقاط دنیا، از جمله ایران شده و بسیاری را جلوی صفحهٔ تلویزیون نشانده است، من اما قبل از این که نتایج این رقابت ها برایم اهمیت داشته باشد، بیشتر دلتنگ همکار قدیمی و رفیق عزیزم دکتر حمیدرضا صدر هستم که تحلیل ها و حضورِ پرشور و حالش در چنین رویدادهایی، جذابیت خاصی به برنامه های فوتبالیِ تلویزیون می داد. متاسفانه او مدتی است در بستر بیماری است.

شرایط سخت حمیدرضا صدر در بستر بیماری

پریشب وقتی به همسرش زنگ زدم، آرزو می کردم بگوید همه خوب و سرحال و قبراق هستیم و جای هیچ نگرانی نیست، اما متوجه شدم که حال حمید چندان روبه راه نیست. پزشکان فعلا شیمی درمانیِ او را متوقف کرده اند و امیدوارند بدن تا حدی آرامش پیدا کند تا آنها بتوانند درمان های تکمیلی را ادامه دهند.

البته من و حمید که هر کدام دوره ای از جوانی و عمرمان به فوتبال و تلویزیون متصل بوده، (من به نام تصویربردار در پشت دوربین و او به نام مفسر، جلوی دوربین)، هیچ وقت با هم به استادیوم پا نگذاشتیم و تا چند سال پیش، دیدن تئاتر و رفتنِ سینما مهم ترین الواتی مان بود به طوری که طی هفت روز هفته با انرژی و شادابی تمام، برای دیدار از چندین و چند فیلم و نمایش حاضریراق بودیم! خدا را شکر که حمید و همسرش در طول زندگی، از پسِ سخت ترین مسائل، مانند بیماری سرطان مهرزاد برآمدند و ثابت کردند عشق از هر دارویی کارسازتر است. آرزو می کنم این بار هم آنها از بحرانِ پیش آمده به سلامت گذر کنند. مصاحبت با دوستان خوبی مثل مهرزاد و حمید طی سال ها، جزو لذت بخش ترین حوادث زندگی من بوده. این زوج دوست داشتنی، آخرهای شب بعد از دیدنی نمایش یا فیلمی، لطف می کردند و من را که سال هاست ماشین ندارم تا جلوی منزلم می رساندند و از نانوایی نزدیکِ خانه ما که معمولا تا نیمه های شب باز است، چند نان سنگک داغ می خریدند. برای حمید آرزوی سلامتی، حال خوب و لب خندان دارم.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1164

به "شرایط سخت حمیدرضا صدر در بستر بیماری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط سخت حمیدرضا صدر در بستر بیماری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید