لازمه فعالیت تشکیلاتی زبان و هنر است

به گزارش مجله نازلارا، تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در جمع دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی دانش آموزان، زبان و هنر را دو لازمه فعالیت تشکیلاتی دانست.

لازمه فعالیت تشکیلاتی زبان و هنر است

مجتبی همتی فر در جمع دانش آموزان انجمن های اسلامی به آنالیز ماهیت انجمن های اسلامی پرداخت و اظهار کرد: اندکی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به خاطر فرهنگ های وارداتی، انجمن های رنگارنگی در کشور ایجاد شدند و در این میان، تشکیل انجمن های اسلامی در بحبوحه مبارزات سیاسی انقلاب، نقطه عطف امیدوارنماینده ای بود تا بر بستر آن، بتوان خودسازی نیرو ها را زمینه ساز جامعه سازی دانست.

وی اضافه کرد: در نظام تعلیم و تربیت اسلامی، انسان ها با تعلقات خود معنا می شوند؛ به گونه ای که هرکس به هر مؤلفه ای علاقه مندی داشته باشد، با همان قابل سنجش است و این تعلقات هستند که می توانند باعث انحراف آگاهی ها شوند یا آگاهی ایجاد نمایند. وقتی افراد به مسائلی علاقه داشته باشند، دستیابی به آن ها را به عنوان اهداف زندگی خود مشخص می نمایند و همه ظرفیت ها و استعداد های خود را برای رسیدن به تعلقات فکری خود به کار می گیرند.

معاون وزیر آموزش وپرورش ضمن تأکید بر ضرورت تجهیز فعالان تشکیلاتی انقلابی به ابزار زبان و هنر گفت: هر عضو اتحادیه انجمن های اسلامی باید حداقل یک زبان خارجی را به طور حرفه ای فرا بگیرند و در تعامل با یک دوست غیرهموطن، تحلیل های او را بشنوند و با دیدگاه های تازه در مواجهه با مسائل آشنا شوند. علاوه بر این، افرادی که رویکرد های تشکیلاتی دارند، باید روحیه کار جمعی داشته باشند و تعالی خود را در شرایطی دنبال نمایند که با همکاری با دیگران محقق گردد

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1563

به "لازمه فعالیت تشکیلاتی زبان و هنر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لازمه فعالیت تشکیلاتی زبان و هنر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید