محمد موسوی: مقابل کانادا قدری استرس داشتیم، تنها به صعود به المپیک فکر می کنیم

به گزارش مجله نازلارا، سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: ما تمام کوشش مان را انجام دادیم تا برابر کانادا به پیروزی برسیم و به چیزی غیر از سهمیه فکر نمی کنیم.

محمد موسوی: مقابل کانادا قدری استرس داشتیم، تنها به صعود به المپیک فکر می کنیم

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، سید محمد موسوی بعد از پیروزی بر کانادا اظهار کرد: این بازی بسیار مهمی برای ما بود و فکر می کنم برابر کانادا کار دشواری داشتیم. البته آنها روز گذشته بازی سختی را داشتند. ما سال قبل 3 بر صفر مقابل این تیم شکست خوردیم و برای این بازی قدری استرس داشتیم. کانادایی ها در سرویس و دفاع و حمله خیلی خوب بودند.

وی اضافه نمود: نتایج ست ها نشان می دهد که بازی سختی بود. همه با تمام توان کوشش کردیم تا بتوانیم این بازی را ببریم. این برد برای ما خیلی مهم بود. ما فقط یک هدف داریم و آن صعود به المپیک است. تنها مساله ما کسب سهمیه است و به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

همچنین سعید معروف کاپیتان تیم ملی پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر کانادا اظهارکرد: ما می دانستیم کانادا تیم بسیار قدرتمندی است. ست نخست بازی خیلی نزدیک بود ما ست سوم به بازی برگشتیم. همه بازیکنان امروز یاری کردند تا پیروز شویم. این یک پیروزی بزرگ و روحیه بخش برای بازی های پیش رو ما بود.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 289

به "محمد موسوی: مقابل کانادا قدری استرس داشتیم، تنها به صعود به المپیک فکر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد موسوی: مقابل کانادا قدری استرس داشتیم، تنها به صعود به المپیک فکر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید