وزیر علوم: تشکیل دفاتر نیرو های مسلح در دانشگاه ها مسئله امنیتی نیست

به گزارش مجله نازلارا، وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: هدف از تشکیل دفاتر نیرو های مسلح دانشگاه ها برای ارائه خدماتی در این حوزه از جمله امریه های پسا دکتری و فناوری است و اصلاً بحث مسائل امنیتی در این خصوص مطرح نیست.

وزیر علوم: تشکیل دفاتر نیرو های مسلح در دانشگاه ها مسئله امنیتی نیست

به گزارش ایلنا؛ محمدعلی زلفی گل درباره تشکیل دفتر نیرو های ستاد کل مسلح در دانشگاه ها گفت: خدمات جدیدی را قرار است نیرو های ستاد کل نیرو های مسلح به خانواده فرهیختگان دانشگاهی ارائه دهند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد این خدمات عنوان نمود: به طور مثال تا پیش از این امریه پسا دکترا و فناوری نبود که ما در حال پیگیری هستیم و یا هماهنگ کردیم با رساله های دکتری و خاتمه نامه های کارشناسی ارشد که در راستای احتیاج های کشور باشد، کسر خدمت به مشمولان ارائه دهنده اش تعلق گیرد و یا بحث هایی همانند معافیت تحصیلی و قرارداد های پژوهشی مرتبط با صنعت دفاعی در ارائه این خدمات مطرح هستند.

وی اعلام کرد: به علت این که حجم کار ها بیشتر شده است و برای اینکه عزیزان اساتید و دانشجویان زحمت نکشند از شهرستان های دور خودشان پیگیری مسائل را انجام دهند یک کارشناس اداری از نیرو های مسلح در دانشگاه حضور پیدا خواهد نمود که این خدمات را پیگیری کند تا دیگر دانشجویان و اساتید وقت و انرژی شان صرف چنین کار هایی نگردد و این کارشناس اداری این خدمات را پیگیری خواهد نمود.

زلفی گل در پاسخ به این سوال که در تشکیل این دفاتر مباحث امنیتی مطرح است یا خیر، گفت: اصلا این گونه نیست، من تعجب می کنم!

وی ادامه داد: به نظر من حیف است وقت اساتید و دانشجویان برای کار های اداری صرف گردد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر این که قصد ما خدمت رسانی به جامعه دانشگاهی کشور است گفت: هدف ما این است وقت و انرژی دانشجویان و اساتید عزیزمان در راستای علم، فناوری و آموزش و استفاده گردد و وقتشان صرف امور اداری نگردد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 آبان 1401 بروزرسانی: 6 آبان 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1594

به "وزیر علوم: تشکیل دفاتر نیرو های مسلح در دانشگاه ها مسئله امنیتی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر علوم: تشکیل دفاتر نیرو های مسلح در دانشگاه ها مسئله امنیتی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید