کرونا در اروپا، کرونا تمام مناطق اتریش و آلمان را در برگرفت، اعلام حالت اضطراری در ایسلند

به گزارش مجله نازلارا، آمارهای رسمی حاکی از این است که کرونا به تمام مناطق و ایالات آلمان و اتریش سرایت نموده و حال یک بیمار کرونایی در آلمان وخیم است.

کرونا در اروپا، کرونا تمام مناطق اتریش و آلمان را در برگرفت، اعلام حالت اضطراری در ایسلند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا در اتحادیه اروپا همچنان ادامه داشته و محدودیت های بیشتری را ایجاد می نماید.

دولت ایسلند با توجه به شیوع ویروس کرونا برای این جزیره آتلانتیک شاقتصادی شرایط اضطراری اعلام نموده است. تعداد افراد مبتلا به این ویروس در این کشور به بیش از 40 مورد افزایش یافته است.

دولت ایتالیا هم در مبارزه با ویروس بخشی از قوه قضائیه و دادگاه های خود را تعطیل نموده است. این محدودیت ها بر اساس اطلاعات دولت ایتالیا ابتدا برای دو ماه و نیم و تا اواخر ماه می اعمال می گردد.

اتحادیه فدرال اقتصاد حمل ونقل هوایی آلمان هم از آسیب های جدی کرونا به این صنعت خبر داده است.

یکی از مقامات این اتحادیه در این باره اظهار داشته است که حالا این مسئله معین است که عواقب بحران کرونا برحمل ونقل هوایی بسیار فاجعه بارتر از بحران هایی مانند کاهش تقاضا در بحران اقتصادی و اقتصادی و یا عواقب شیوع ویروس سارس خواهد بود. وی با وجود اقدامات پیشگیرانه آسیب های شیوع ویروس کرونا برای صنعت هوایی کشور را هنگفت اظهار داشت.

این مقام آلمانی از دولت خواست که برای کاهش تاثیرات شیوع کرونا بر صنعت حمل ونقل هوایی کاری کند.

مارکوس زودر، رئیس حزب دولتی سوسیال مسیحی آلمان هم خواستار یک طرح اضطراری ویژه برای شرکت های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا شده است. وی تاکید نموده که نباید ویروس کرونا منجر به بحران اقتصادی جدیدی گردد.

این مقام آلمانی اضافه کرد: ما خواستار شوک کرونایی برای اقتصاد آلمان نیستیم.

کریستن دروستن، مدیر موسسه ویروس شناسی چریته برلین هم درباره یک موج فاجعه بار کرونا بعد از تابستان هشدار داده و خواستار افزایش سریع تخت های مراقبت های ویژه در این کشور آغاز شده است.

وی افزایش ناگهانی موارد ابتلا به این بیماری و مرگ ومیرهای زیاد را پیش بینی کرد.

در پی شیوع بالای ویروس کرونا در ایالت نوردراین وست فالن آلمان، ینز اسپاهن، وزیر سلامت این کشور درباره سفرهای غیر ضروری به این منطقه و همچنین کشور ایتالیا به شهروندان هشدار داده است.

وی در عین حال اعلام نموده که مرزها در اتحادیه اروپا باید همچنان باز بماند. وزیر سلامت آلمان همچنین از شهروندان خواسته که بی مورد از ماسک و لباس محافظ استفاده ننمایند و بگذارند پرستاران و پزشکان از این ابزار استفاده نمایند.

همچنین رسانه ها از دومین مورد مرگ در اثر ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس خبر می دهند.

اتریش هم در پی شیوع ویروس کرونا آنالیز های دقیق سلامت افراد در مرزهای ایتالیا را مد نظر قرار داده است. به گفته سباستین کورس، صدر اعظم اتریش، این آنالیز ها ابتدای کار برای 2 هفته برنامه ریزی شده است. علاوه بر این پروازهای مستقیم به میلان و بولونیا در ایتالیا و ایران و کره جنوبی لغو شده است.

صدر اعظم اتریش از تایید حدود 63 مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داده که همچنان افزایش می یابد.

گزارش ها نشان می دهد که شب گذشته ویروس کرونا تقریبا به همه مناطق اتریش سرایت نموده و شمار افراد مبتلا به 66 نفر افزایش پیدا نموده است.

چنین روندی تقریبا به همین شکل در کشورهای ایتالیا، به عنوان آلوده ترین کشور اروپایی و آلمان نیز مشاهده می گردد. تعداد مبتلایان شناسایی شده در ایتالیا طی دو روز از سه هزار و 850 به بیش از چهار هزار و 630 و در آلمان در همین بازه از حدود 400 به 670 نفر رسیده است.

موارد ابتلا به ویروس جدید کرونا تقریبا در تمام ایالت های آلمان شناسایی شده و بیشترین موارد تا به امروز مربوط به ایالت نوردراین- وست فالن با 329 مورد ابتلا بوده است.

رسانه ها همچنین از وخیم شدن حال یک بیمار کرونایی در آلمان خبر می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 282

به "کرونا در اروپا، کرونا تمام مناطق اتریش و آلمان را در برگرفت، اعلام حالت اضطراری در ایسلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، کرونا تمام مناطق اتریش و آلمان را در برگرفت، اعلام حالت اضطراری در ایسلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید