ترامپ به سرانجام قرنطینه تا عید پاک امیدوار است

به گزارش مجله نازلارا، رئیس جمهوری آمریکا می گوید ضرر تعطیلی طولانی مدت فعالیت های مالی در این کشور می تواند بدتر از شیوع ویروس جدید کرونا باشد.

ترامپ به سرانجام قرنطینه تا عید پاک امیدوار است

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه گفت: به نسبت زود به کارها بازمی گردیم. دو هفته ای که در نظر گرفته شد کمی دیگر تمام می گردد، بعدش چند روز دیگر هم صبر می کنیم اما به زودی به کار بازخواهیم گشت.

او اضافه نمود امیدوار است که بازگشت به زندگی تا عید پاک، حدود سه هفته دیگر، ممکن گردد.

به نقل از یورونیوز، رئیس جمهوری آمریکا در گفت وگو با شبکه فاکس نیوز نیز ابراز امیدواری کرد که فعالیت های مالی و اجتماعی در این کشور تا عید پاک از سر گرفته شوند.

رئیس جمهوری آمریکا به این نتیجه رسیده است که کشورش در نهایت بر بحران ویروس کرونا پیروز خواهد شد و امیدوار است این امر قبل از 12 آوریل رخ دهد.

وی می گوید، آمریکا با دشمنی نامرئی روبه رو است اما بر آن پیروز خواهد شد.

ترامپ تاکید نمود، پیش بینی نمی کند ناگزیر به استفاده از قانون فراوری دفاعی برای تمرکز بر تمام توانمندی های صنعتی آمریکا جهت مقابله با کرونا گردد مگر در صورت ضرورت.

وی اعلام کرد: دولت آمریکا بسیاری از دانشمندان و محققان برجسته را به خدمت گرفته تا برای مقابله با کرونا کوشش نمایند و مطمئنم که پیروز خواهند شد.

سخنان دونالد ترامپ در حالی بیان می شوند که بسیاری از مقامات مسؤول در حوزه سلامت آمریکا خواهان وضع مقررات سخت گیرانه تر برای مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا شده اند.

کارشناسان حوزه سلامت در آمریکا هشدار می دهند که در صورت عدم رعایت فاصله اجتماعی در این کشور موارد ابتلا به بیماری کووید 19 افزایش خواهد یافت؛ امری که به گفته آنها در نهایت می تواند باعث گردد که سیستم درمانی آمریکا قادر به رسیدگی به بیماران جدید نباشد.

با این وجود ترامپ می گوید: آیا این فوق العاده نخواهد بود که تمام کلیساها [برای عید پاک] پر شوند؟ شاهد کلیساهایی مملو از جمعیت در سراسر کشور خواهیم بود.

اداره کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا دستورالعملی برای رعایت فاصله اجتماعی صادر نموده است اما اجرای آن الزامی نیست. با این حال بسیاری از فرمانداران ایالت های آمریکا مقرراتی برای مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا از جمله قرنطینه ساکنان را به اجرا گذاشته اند.

رئیس جمهوری آمریکا تاکید نمود: می توانیم فاصله مان را حفظ کنیم و سر کار برویم. یک کمی باید سختی بکشید. باید پنج بار بیشتر از همواره دست تان را بشویید و شاید دیگر نتوانید با کسی دست بدهید اما کشور را به کارش بازگردانیم.

به نقل از بی بی سی، ترامپ امروز (چهارشنبه) نیز توییت کرد: مردم می خواهند سر کارشان برگردند. آنها فاصله و باقی امور را رعایت می نمایند، از سالمندان هم با عشق مراقبت می گردد. ما می توانیم هر دو را با هم بکنیم. نمی گردد که علاج بدتر از خود مشکل باشد! کنگره باید فورا اقدام کند. ما با قدرت برمی گردیم.

دو حزب جمهوری خواه و دموکرات در کنگره آمریکا بر سر جزئیات مصوبه ای بر مشوق های مالی مذاکره می نمایند که ارزش آن به دو تریلیون دلار خواهد رسید.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 358

به "ترامپ به سرانجام قرنطینه تا عید پاک امیدوار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به سرانجام قرنطینه تا عید پاک امیدوار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید