ترامپ در چند ایالت شرایط فوق العاده خاطرنشان کرد، نیویورک بزرگترین مشکل

به گزارش مجله نازلارا، رئیس جمهور آمریکا گفت: خیلی سخت است کسی بخواهد از کاری که ما در حال انجامش هستیم و من درباره اش به شما شرح می دهم راضی نباشد.

ترامپ در چند ایالت شرایط فوق العاده خاطرنشان کرد، نیویورک بزرگترین مشکل

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از پایگاه ان.پی.آر، کمیته ویژه مقابله با شیوع ویروس کرونا در دولت آمریکا همزمان با مناقشه بر سر تصویب یک بسته محرک های مالی به ارزش دو تریلیون دلار برای مقابله با بحران شیوع این ویروس یک نشست را برگزار کرد.

در پی تشکیل این نشست رئیس جمهوری آمریکا از لایحه مذکور دفاع نموده و گفت که بعد از تصویب این بسته مالی، فورا آن را امضا و اجرایی می نماید.

ترامپ اظهار امیدواری کرد که به زودی بخش هایی از کشور بتوانند مجددا به سر کار بازگردند و مدارس نیز به زودی بازگشایی شوند.

او گفت که ممکن است بعضی از آمریکایی ها بتوانند زودتر از بقیه به زندگی عادی بازگردند.

ترامپ همچنین در یک کنفرانس خبری تاکید نمود که با اعلام شرایط فوق العاده در ایالت های نیویورک، کالیفرنیا، واشنگتن، آیووا، لوئیزیانا، تگزاس، کارولینای شمالی و فلوریدا موافقت نموده است.

وی ادعا کرد، ظرفیت آمریکا برای انجام آزمایش های مربوط به ویروس کرونا به سرعت در حال رشد بوده و تعداد هر چه بیشتری از مردم که نیازمند این آزمایش هستند به آن دسترسی پیدا می نمایند.

ترامپ در عین حال دولتش را در مورد آنچه موفقیت در پاسخ به بحران خواند، تحسین نموده و از تحویل محموله های جدید دستگاه های تنفس مصنوعی به نیویورک و تامین تجهیزات دیگر برای دیگر نقاط کشورش اطلاع داد.

وی مدعی شد که فرماندار و شهردار نیویورک که هر دو دموکرات هستند از اقدامات دولتش رضایت دارند.

ترامپ اضافه کرد: خیلی سخت است کسی بخواهد از کاری که ما در حال انجامش هستیم و من درباره اش به شما شرح می دهم راضی نباشد.

این اظهارات ترامپ در حالی مطرح شده که بر اساس جدیدترین آمارها، تعداد مبتلایان به ویروس کرونای جدید در آمریکا از رقم 65000 نفر گذر نموده و بیش از 1000 تن نیز در این کشور در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

شرایط مربوط به شیوع ویروس کووید - 19 در شهر نیویورک رو به وخامت بوده و این شهر تبدیل به کانون اصلی شیوع این ویروس در آمریکا شده است.

ترامپ در ادامه صحبت هایش به خبرنگاران گفت، هر آنچه در اختیارش باشد به منظور یاری به شهر نیویورک برای مدیریت بحران در آن انجام می دهد.

او ادامه داد: این مشکل تا به امروز عظیمترین مسئله ای بوده که پیش روی ما قرار گرفته و شاید هم عظیمتر از آن دیگر مسئله ای به وجود نیاید اما تعداد زیادی از افراد خوب و توانمند با ما برای رسیدگی به آن کوشش نموده و همکاری می نمایند و تیم های ما همکاری خیلی خوبی با نمایندگان ایالتی دارند.

او گفت، دولتش در حال اجرای یک عملیات بسیار عظیم آزمایش ابتلا به ویروس کووید- 19 در سراسر کشور است و اینکه بیش از 100 میلیون آمریکایی مجبور به ماندن در خانه شده اند تاثیری ویرانگر بر اقتصاد کشور خواهد گذاشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 349

به "ترامپ در چند ایالت شرایط فوق العاده خاطرنشان کرد، نیویورک بزرگترین مشکل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در چند ایالت شرایط فوق العاده خاطرنشان کرد، نیویورک بزرگترین مشکل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید