تور ارزان برزیل: پیغام وزیران امور خارجه برزیل و بولیوی به امیر عبداللهیان

به گزارش مجله نازلارا، وزیران امور خارجه برزیل و بولیوی در پیغام های جداگانه ای خطاب به حسین امیرعبداللهیان، اخذ رای اعتماد از مجلس و شروع به کار وی در وزارت امور خارجه را تبریک گفتند.

تور ارزان برزیل: پیغام وزیران امور خارجه برزیل و بولیوی به امیر عبداللهیان

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، کارلوس آلبرتو فرانکو فرانسا وزیر امور خارجه برزیل در پیغامی خطاب به حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و شروع به کار وی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه برزیل در این پیغام ابراز امیدواری کرد: با تشریک مساعی امیر عبداللهیان و در راستای توسعه روابط دیرینه دوجانبه، دو کشور قادر خواهند بود به حوزه تجارت و همکاری های فی مابین، از جمله در زمینه کشاورزی شور و تحرک تازه ای بخشند.

بعلاوه روخیلو مایتا مایتا وزیر امور خارجه بولیوی هم در پیغامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و شروع به کار وی را از طرف ملت و وزارت امور خارجه این کشور تبریک گفت و برای وزیر امور خارجه کشورمان در سمت نو آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه بولیوی در این پیغام تاکید نمود: دولت بولیوی خواهان تقویت دوستی و همکاری میان دو کشور به منظور ادامه ارتقاء توسعه مالی و اجتماعی و دستیابی به نوآوری های علمی و فنی و بعلاوه حصول به اهداف دو ملت ایران و بولیوی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1231

به "تور ارزان برزیل: پیغام وزیران امور خارجه برزیل و بولیوی به امیر عبداللهیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: پیغام وزیران امور خارجه برزیل و بولیوی به امیر عبداللهیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید