گفت وگوی تلفنی وزیر خارجه سوریه با همتای لبنانی

به گزارش مجله نازلارا، وزیر خارجه سوریه در تماس تلفنی با همتای لبنانی خود، همدردی کشورش با دولت و ملت لبنان در پی انفجار بندر بیروت را گفت.

گفت وگوی تلفنی وزیر خارجه سوریه با همتای لبنانی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، عصر روز سه شنبه(دیروز) وقوع انفجاری مهیب در بندر بیروت باعث کشته شدن دستکم 100 نفر و زخمی شدن حدود چهار هزار نفر شد و خسارت های مادی زیادی را به بار آورد.

ولید المعلم وزیر خارجه سوریه امروز چهارشنبه با شربل وهبه همتای لبنانی خود تلفنی گفت وگو کرد.

المعلم گفت که سوریه از وقوع انفجار هولناک در بندر بیروت که به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان بی گناه شده و خرابی های زیادی در ساختمان ها و مراکز عمومی و خصوصی به بار آورد، بشدت متأثر شده است.

طبق گزارش خبرگزاری سوریه(سانا)، المعلم همچنین بر همدردی و همبستگی کشورش با لبنان تأکید و برای ارائه هر نوع کمکی به این کشور اعلام آمادگی کرد.

وزیر خارجه سوریه همچنین کشته شدن تعدادی از شهروندان لبنانی در این حادثه را تسلیت گفت و برای زخمی های این حادثه نیز شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت کرد.

وزیر خارجه لبنان نیز از این موضوع برادرانه سوریه قدردانی کرد.

پیشتر بشار اسد رئیس جمهور سوریه با ارسال تلگرافی به میشل عون همتای لبنانی خود، ضمن عرض تسلیت به مناسبت کشته شدن شماری از شهروندان لبنانی در حادثه انفجار بندر بیروت، بر همبستگی با ملت لبنان تأکید کرد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 588

به "گفت وگوی تلفنی وزیر خارجه سوریه با همتای لبنانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی تلفنی وزیر خارجه سوریه با همتای لبنانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید